رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: نخستین بیمارستان روانپزشکی جنوب سیستان و بلوچستان در این شهرستان با فضایی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع بزودی افتتاح می‌شود.

محمد مهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهارداشت: با توجه به نیاز مبرم شهروندان جنوب سیستان و بلوچستان بیمارستان روانپزشکی ایرانشهر در محل ساختمان فعلی دانشکده پرستاری مامایی به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: ظرفیت اولیه این مرکز درمانی با چهار متخصص اعصاب و روان، ۶۰ تخت بستری در نظر گرفته شده و با توجه به وجود فضا‌های آزمایشگاهی، کلینیک، بستری، مشجر و اورژانس قابلیت تبدیل به مرکز مغز و اعصاب جنوب سیستان و بلوچستان را نیز دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: هم‌اینک محوطه سازی مرکز فوق در حال انجام است و بزودی تجهیز و بهسازی فضای داخلی نیز اجرایی می‌شود.

او  تصریح کرد: بیماران نیازمند خدمات روانپزشکی جنوب سیستان و بلوچستان برای دریافت خدمات مذکور به مرکز استان و یا استان‌های همجوار مراجعه می‌کنند که با راه‌اندازی این بیمارستان علاوه‌بر تسریع و تسهیل در خدمات رسانی از مراجعه شهروندان جنوب این استان به سایر مراکز درمانی جلوگیری خواهد شد.

امینی فرد اظهارداشت: تمامی واحد‌های آموزشی دانشجویی و پژوهشی مستقر در دانشکده پرستاری مامایی به پردیس جدید دانشگاه مستقر در مجتمع آموزشی مرحوم دکتر محمد نعیم امینی فرد منتقل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار