مصوبات شورای اطلاع رسانی اعلام شد

جلسه کمیته تخصصی شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ جلسه کمیته تخصصی شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه به ریاست بهرام فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با ارائه مصوبات شورای اطلاع رسانی برگزار شد .

فاضلی گفت : مقرر شد از طریق وزارت کشور به شورای اطلاع رسانی دولت پیشنهاد داده شود تا علاوه بر بند "چ" ماده ۳۷ دستورالعملی مبنی بر تصویب و ابلاغ اعتباری به شورای اطلاع رسانی استان‌ها برای فعالیت و تولید محتوا در فضای مجازی توسط دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی و نظارت مدیریت ارشد استان، ابلاغ شود.

او گفت : تصویب شد که پس از این تمام پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیربنایی استان دارای پیوست اطلاع رسانی باشند و در بودجه آن پروژه‌ها بحث تبلیغ و اطلاع رسانی مدنظر قرار گیرد و این موضوع توسط معاونت محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی به دستگاه‌ها ابلاغ گردد.

فاضلی افزود : در جلسه آتی شورای اطلاع رسانی ضمن دعوت و حضور مدیر کل صدا و سیمای استان چهارچوب‌های ابلاغی به او از سوی صدای و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران به بحث و بررسی گذاشته می شود و ظرفیت صدا و سیمای استان در خصوص اجرای بند "چ" تبیین گردد.

او افزود : از دستگاه‌های اجرایی کلان و به ویژه زیربنایی استان دعوت شود که در شورای اطلاع رسانی حضور یافته و به منظور ارائه توانایی و انعکاس عملکرد آن دستگاه هزینه‌هایی را در نظر گرفته و صرف اطلاع رسانی نمایند.

فاضلی ادامه داد : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای توانمند سازی مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی آن‌ها مشروط به تامین اعتبار از سوی استانداری کرمانشاه نسبت به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ارتقاء سواد رسانه‌ای با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام نماید.

او افزود : معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه شورای اداری استان نسبت به تبیین موضوع وتوجیه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص نحوه اجرا و شرایط مطلوب پرداخت بند "چ" به صدا و سیما اقدام نمایند.

فاضلی گفت : در جلسه آتی شورای اطلاع رسانی استان، پیش نویس سند راهبردی شورای اطلاع رسانی استان که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده به بحث و بررسی گذاشته شود.

او گفت : با توجه به فضای ضد تبلیغ ایجاد شده در استان با توجه به شکایت‌های صورت گرفته از رسانه‌های استان شورایی ابتدا مدیران دستگاه‌های اجرایی موضوع را ازطریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری نموده و سپس اقدام نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.