بررسی آخرین آمار وضعیت شهر سمنان نشان می‌دهد وضعیت قرمز در شهر‌های سمنان، گرمسار و دامغان بر اثر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ایجاد شده است و اگر این شرایط ادامه دار باشد وضعیت بحرانی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: علاوه بر سمنان شهر‌های گرمسار و دامغان از توابع استان سمنان نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

او افزود: وضعیت قرمز در شهر‌های سمنان، گرمسار و دامغان بر اثر عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ایجاد شده است و اگر این شرایط ادامه دار باشد وضعیت بحرانی خواهد شد.

نوید دانایی تصریح کرد: در چند روز گذشته بیمارستان‌های شهر‌های سمنان، دامغان و گرمسار با حجم بالای بستری بیماران مبتلا به کرونا رو به رو شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیان کرد: با این وجود ظرفیت بیمارستان‌های تحت پوشش این دانشگاه تکمیل نشده و تخت‌های خالی برای بیماران وجود دارد.

استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی مستقل است که دانشگاه علوم پزشکی سمنان مدیریت بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های سمنان، گرمسار، آرادان، سرخه، مهدیشهر و دامغان را بر عهده دارد.

مدیریت بخش بهداشت و درمان شهرستان‌های شاهرود و میامی نیز بر عهده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.