تشنه دل گفت: ۸۴۶ واحد تولیدی استان سمنان در بخش‌های صنعتی و کشاورزی برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی تشنه دل سرپرست سازمان صمت استان سمنان در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن بیان اینکه برای دریافت تسهیلات رونق تولید سال گذشته، ۸۴۶ واحد تولیدی در سطح استان معرفی شده‌اند، گفت: این واحد‌ها برای دریافت تسهیلاتی به میزان ۳۷ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

او با بیان اینکه تاکنون ۳۵۹ پرونده واحد‌های تولیدی استان سمنان به مرحله عقد قرارداد در بانک‌های عامل رسیده‌اند، تاکید کرد: تا کنون مشکلات یک هزار و ۸۲ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه استان سمنان با حضور اعضا مطرح و بررسی شده است.

سرپرست صمت استان سمنان همچنین ابراز داشت: ۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال به ۵۵۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان تا کنون پرداخت شده است.

تشنه دل با بیان اینکه از مجموع تسهیلات پرداختی به واحد‌های تولیدی، ۳۴۵ واحد به ارزش حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال مربوط به رونق تولید بوده است، تصریح کرد: ۲۰۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی نیز چهار هزار میلیارد ریال مربوط به بند الف تبصره ۱۸ را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.