خرمی گفت: وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان رضایت بخش نیست و توجه زیادی به ما نمی‌شود.

بازیکن تیم وچان کردستان گفت: توجهی به لیگ فوتبال بانوان نمی‌شود

سمیه خرمی بازیکن تیم وچان کردستان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تمرینات ما به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل است و من در خانه با کش تمرین می‌کنم. لیگ برتر فوتبال بانوان تازه به پایان رسیده و تکلیف لیگ آینده هنوز مشخص نیست. من از اعضای تیم وچان بابت تمامی زحماتی که در این فصل کشیدند تشکر می‌کنم. تیم ما علاوه بر اینکه به مقام دومی مسابقات رسید، بازیکنانش توانستند رکورد‌های فردی را به نام خودشان ثبت کنند از جمله زهرا خواجوی که رکورد کلین شیت ایران را به نام خودش ثبت کرد. تیم خوبی داشتیم چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مدیریتی.

او تصریح کرد: وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان رضایت بخش نیست. مشکلات زیادی وجود دارد، از جمله نبود حامیان مالی. توجه زیادی به ما نمی‌شود در صورتی که در سال گذشته، توجه بیشتری به ما می‌شد.

خرمی افزود: من مشکلی برای تمرین در زمین در شهرستان خودمان ندارم و مسئولان ورزش استان زمین تمرین به راحتی در اختیارم می گذارند، تمرکز من روی بازی  است و به مربیگری فکر نمی کنم.

بازیکن تیم وچان در ادامه گفت:  سطح مسابقات با حضور جوانان خوب بود. تیم ذوب آهن بازیکنان جوان خوبی داشت، حتی در رده سنی نوجوانان و نونهالان هم بازیکن داشت. این جوانان رفته رفته از نظر فنی بهتر شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار