رئیس اداره زندان مهابادگفت: با افتتاح شعبه 6 شورای حل اختلاف در زندان این شهرستان رسیدگی به پرونده های قضایی با سرعت بیشتری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مراسم افتتاح شعبه ۶ شورای حل اختلاف زندان مهاباد با حضور ریاست دادگستری حجت الاسلام نظامیان، حیدری دادستان عمومی و انقلاب، بخشی رئیس زندان، صفری معاون و حفاظت اطلاعات زندان برگزار شد.

حجت الاسلام نظامیان ریاست دادگستری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهابادگفت:ارجاع پرونده‌های زندانیان به شعب داخل زندان موجب کاهش اطاله دادرسی و افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده‌های قضایی طرفین خواهد شد و باعث حاکم ساختن فرهنگ صلح و سازش و هدایت مردم به مقوله صلح و نهادینه کردن این فرهنگ اسلامی در بین مردم می‌شود.

او افزود:در پرونده‌های قضایی مردم که بین دو طرف رخ می‌دهد هدف نهایی سازش است و اظهار امیدواری کرد که موضوع مصالحه، منجر به آزادی زندانیان از زندان شود و با تلاش اعضای این شورا اقدامات موثری در این زمینه صورت گیرد.

بخشی رئیس زندان مهاباد ضمن تأکید بر صلح و سازش بین طرفین دعوی گفت: فردی که به شورای حل اختلاف مراجعه می‌کند باید از ابزار شورا برای سازش استفاده کرد و سعی شود طرفین به توافق برسند و نتیجه مثبت و حاکی از رضایت برای هر دو طرف به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.