رئیس اداره زندان مهاباد گفت: مراسم حفظ و قرائت قرآن کریم به مناسبت هفته عفاف و حجاب در اداره زندان این شهرستان برگزار شد.

بخشی رئیس اداره زندان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، گسترش بهره مندی از کلام وحی، تقویت باور‌های دینی، افزایش روحیه معنوی و ایجاد فضای روحانی، مددجویان بند نسوان با رهنمونی مسئول آن بند و در قالب گروه‌های مختلف به حفظ و قرائت قرآن مجید پرداختند.

او ضمن اهمیت موضوعات دینی و پاسداشت عفاف و حجاب در جامعه افزود: مقوله عفاف و حجاب نماد اسلامیت جامعه و تکریم مقام زن و نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی به شمار می‌رود و این نماد از جمله ارزش‌های والایی است که درون خود ده‌ها ارزش دیگر را به همراه دارد که نادیده گرفتن آن به شکستن بسیاری از ارزش‌های دیگر می‌انجامد.

رئیس زندان مهاباد گفت: اساس حجاب و پوشش اسلامی یکی از اوامر انسان ساز الهی و یکی از احکام حیات بخش اسلام در زندگی طیبه است و منطبق بر فطرت بشر و مبتنی بر نیاز‌ها و زمینه ساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.