فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در ایام محرم از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری برنامه‌های ویژه عزاداری شهادت امام حسین (ع) بهره می‌گیریم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، به نقل از سپاه نینوا استان گلستان، سردار علی ملک‌شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ارتباط مردم ولایتمدار ما با مکتب سیدالشهدا (ع) از روی عشق و ایمان است و این دو از هم گسستنی نیستند.

او افزود: شاید در وضعیت قرمز امکان برگزاری مراسم و تجمع را نداشته باشیم، اما اگر وضعیت شهری سفید شد تمام مراسم‌های مذهبی را می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه مراسمات و هیئت سیدالشهدا (ع) تعطیل نخواهد شد، گفت: هیئت امام حسین (ع) تحت هیچ شرایطی تعطیل نخواهد شد و حتی اگر وضعیت قرمز باقی بماند حتما از ظرفیت فضای مجازی استفاده خواهیم کرد و مراسم روضه سالار شهیدان در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در چند ماه آینده رزمایش کمک مومنانه در ۳ مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر و دو مرحله دیگر در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار خواهد بود.

او گفت: باید در برنامه‌های محوری هیئت رزمندگان اسلام از ظرفیت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج هم استفاده شود.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: محرم ، امام حسین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.