مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: پرداخت ماهیانه مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان تعهدات قانونی این سازمان به بیمه شدگان و مستمری بگیران کرمان در شرایط اقتصادی حال، کاری بسیار مشکل و بزرگ است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان صبح امروز با حضور در ستاد سپاه ثارالله کرمان با سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار و به ارائه عملکرد سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان پرداخت.

حسینی با بیان این مطلب که پوشش بیمه آحاد افراد جامعه، ماموریت سازمان تامین اجتماعی است، گفت: پرداخت ماهیانه مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان، تعهدات قانونی این سازمان به بیمه شدگان  و مستمری بگیران استان در شرایط اقتصادی حال حاضر، کاری بسیار مشکل و بزرگ است که از سوی همکاران پرتلاش استان و تعامل خوب شرکای اجتماعی در حال انجام است.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: کار در حوزه تامین اجتماعی کاری جهادی است.

او جهاد را امید دادن به مردم دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی این وظیفه را به خوبی ادا کرده و مانع جریان سازی دشمنان و توطئه علیه کشور می‌شود.

سردار معرفی بیان کرد: اهمیت حوزه تامین اجتماعی امروزه بسیار حساس است.

او هرگونه تاخیر در پرداخت تعهدات این سازمان به بازنشستگان را خواست دشمنان بیان کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اقدامات سازمان تامین اجتماعی را باعث امنیت جامعه بیان کرد و افزود: این حرکت باعث امنیت پایدار در کشور می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان کرمان کاملا مشهود است و برهیچکس پوشیده نیست که این نتیجه مدیریت متعهد، انقلابی و اسلامی و نتیجه تلاش همکاران پرتلاش آن مجموعه است.

سردار معروفی با بیان اینکه مردم خط قرمز ما هستند و ما در خدمت رسانی به مردم نگاه سیاسی، مذهبی و فرقه‌ای نداریم؛ بلکه با نگاه انسانی و نگاه انقلابی انجام وظیفه می‌کنیم، بیان کرد: با مردم باید شفاف بود و با شفافیت با آنان سخن گفت.

در پایان این دیدار سردار معروفی کتاب بچه‌های حاج قاسم را که شامل مجموعه خاطرات سردار معروفی با شهید سردار حاج قاسم سلیمانی است به حسینی، مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان اهدا کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار