منابع خبری از تیراندازی در بیرون یک سردخانه در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا و زخمی شدن ۱۶ نفر خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، شامگاه سه‌شنبه بر اثر تیراندازی در بیرون یک سردخانه در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا چندین نفر زخمی شدند.

هنوز تعداد دقیق قربانیان و شدت جراحات آن‌ها مشخص نیست. این در حالی است که شبکه الجزیره از زخمی شدن ۱۶ نفر در این تیراندازی خبر داد.


بیشتر بخوانید


شبکه سی‌بی‌اس نیز از قول پلیس اعلام کرد در این تیراندازی چندین نفر در خارج از سردخانه هدف تیراندازی قرار گرفته و راهی بیمارستان شدند.

شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود، شیکاگو، پرجمعیت‌ترین شهر ایالت ایلینوی از ابتدای سال جاری میلادی یکی از پرخشونت‌ترین سال‌های خود را تجربه کرده است.

بر این اساس، در پایان هفته‌ای که گذشت ۶۳ نفر در شیکاگو هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و ۱۲ تن از این افراد جان خود را از دست دادند.

خشونت‌ها در شیکاگو به ویژه پس از کشته شدن جورج فلوید، مرد سیاهپوستی که اواخر ماه مه به دست پلیس مینیاپولیس به قتل رسید به شدت بالا گرفته است. قتل جورج فلوید اعتراض‌ها و ناآرامی گسترده‌ای در گوشه و کنار جهان رقم زد و تیراندازی‌ها در آمریکا نیز رو به افزایش گذارد.

در این گزارش آمده است روز سی و یکم ماه مه در شیکاگو، پرخشونت‌ترین روز این شهر در ۶۰ سال گذشته نام گرفت. در آن روز دست کم ۴۸ نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و ۱۸ تن از آنان جان باختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار