دانشکده علوم قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیرد

دانشکده علوم قرآنی ملایر از بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

دانشکده علوم قرآنی ملایر دانشجو می‌پذیردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حسنعلی نوروزی، رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: اول مردادماه دانشکده علوم قرآنی ملایر از بانوان و آقایان علاقه‌مند به تحصیل در رشته علوم و قرآن و حدیث مقطع کارشناسی بدون کنکور، صرفاً با سوابق تحصیلی در دوره روزانه دانشجو می‌پذیرد.

او با اشاره به ارائه خدمات خوابگاهی و رفاهی رایگان به دانشجویان در این دانشکده قرآنی، افزود: داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی یا دیپلم نظام قدیم از شرایط ثبت نام در این دانشکده است و علاقه‌مندان برای  ثبت نام اینترنتی از طریق سازمان سنجش می‌توانند از پنجم مرداد تا ششم مردادماه سال جاری اقدام کنند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر یادآور شد: پذیرش دانشجو در این دانشکده قرآنی از همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته‌های تجربی، ریاضی و علوم انسانی خواهد بود.

نوروزی اظهار داشت: دانشجویان در زمان تحصیل می‌توانند از وام دانشجویی و امکانات رفاهی این دانشکده قرآنی برای تحصیل استفاده کنند و اگر سؤالی در خصوص ثبت نام دارند با شماره‌های ۳۳۳۵۰۰۷۲ و ۳۳۳۳۸۳۰۱-۰۸۱ (داخلی ۱۵ و ۱۶) تماس بگیرند و از راهنمایی مسئولان در این رابطه بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۶:۳۱ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام. اصلا اصلا مثل دانشگاه نیس
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۸:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
واقعا دانشکده خوبی نیس و فقط وقت خودتون رو تلف میکنید واقعا حیفه نرید اصلا