مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها در پلدختر گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسئول بنیاد آبشار عاطفه‌ها در پلدختر گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) تعداد ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت در این شهرستان اهدا شد.

کوثر رشنو  اظهار داشت: این سری جهیزیه به همت خیران و به مبلغ ۴۰ میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها شعبه پلدختر اهداشد.

او افزود: این جهیزیه‌ها با هدف تبلیغ و ترویج ازداوج آسان، کمک به زوج‌هایی که توان مالی در تامین وسایل اولیه زندگی را ندارند و کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

امام جمعه پلدختر با تبریک و گرامیداشت سالروز پیوندآسمانی امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها نه تنها در سراسر کشور بلکه خارج از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران منشا خیرو برکت فراوانی است که از بانیان آن در پلدختر به لحاظ تلاش‌هایی که در رفع نیاز مستمندان دارند تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: آبشار عاطفه‌ها در پلدختر در سیل فروردین سال ۱۳۹۸ مساعدت‌های زیادی به سیل زدگان و نیازمندان شهرستان داشتند که قابل تقدیر است.

او یادآورشد:تهیه جهیزیه به همت خیران و توزیع آن بین نیازمندان و رفع برخی مشکلات پیش روی زوج‌های جوان کار بسیار بزرگی است که آبشار عاطفه‌ها آن را انجام می‌دهد.

امام جمعه پلدختر گفت: سردار کشکولی نیز در پساسیل با حضور در پلدختر ۲۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان و نیازمند پلدختر از طریق سرهنگ کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان توزیع کردند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار