عکرش گفت: ماهشهر همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و باید به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی پایبند باشیم.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص وضعیت این شهرستان پس از یکماه وضعیت فوق العاده گفت: با تلاش کادر درمان، همکاری شهروندان و همه اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس شاهد بهبود اوضاع هستیم.

او با بیان اینکه همچنان در وضعیت قرمز قرار داریم، افزود: تنها راه مقابله با این بیماری رعایت نکات بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اجتناب از شرکت در اجتماعات و مراسمات ختم و عروسی و اهتمام ویژه به استفاده از ماسک است که در این خصوص انتظار می‌رود این روند تا زمان کنترل کامل این بحران ادامه یابد.

عکرش اظهار داشت: بر همین اساس همچنان برخی تمهیدات اتخاذ شده در وضعیت فوق العاده ادامه دارد و نظارت بر اماکن عمومی و اصناف ادامه خواهد داشت، البته آموزشگاه‌ها می‌توانند با رعایت کامل نکات بهداشتی و به صورت محدود فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان بندر ماهشهر درخصوص برگزاری مراسمات ایام دهه ولایت و همچنین محرم و صفر بیان کرد: در این زمینه تابع تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا استان خوزستان هستیم و تاکنون برنامه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده است.

او در پایان بار دیگر از تلاش‌های همه دستگاه‌های عضو ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان و شهرستان ماهشهر تشکر کرد و بیان داشت: تا مهار کامل این بیماری راه بسیار دشواری پیش رو داریم و این مهم جز با همدلی، همکاری و اهتمام حداکثری مردم و مسئولان به دست نخواهد آمد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.