پلیس استان مرکزی انبار احتکار لوازم خانگی را در خمین کشف کرد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان از کشف انبار احتکار لوازم خانگی حاوی ۵۱ دستگاه یخچال، آبگرمکن و کولر و ۱۱ تخته فرش احتکار شده به ارزش ۷ میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان خمین خبر داد.

سردار مفخمی افزود: در تداوم طرح‌های مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین در تحقیقاتی از احتکار مقادیری کالا از یک انباری در یکی از محله‌های این شهرستان مطلع شدند.

او اضافه کرد: با شناسایی این انبار و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیمی از ماموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل موردنظر اعزام شدند که در بازرسی از این محل تعداد ۳۳ دستگاه یخچال، ۱۳ دستگاه آبگرمکن، ۱۵ تخته فرش و ۵ دستگاه کولر کشف و انبار موردنظر پلمب شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: با توجه به استعلامات به عمل آمده اقلام این انبار در سامانه جامع انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده بود که متصدی انبار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او با اشاره به اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد از مردم خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.