کودکان و نوجوانان بوشهری سه رتبه برتر کشوری را در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به دست آوردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دفتر مطالعات و برنامه ریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طرح جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان را برای تقویت و ترویج فرهنگ مطالعه برنامه ریزی کرده که در چهارمین دوره این طرح، بوشهری‌ها سه رتبه برتر را کسب کردند.

فاطمه کرمپور افزود: این طرح در چهار بخش دبیرخانه برتر استانی، باشگاه برگزیده، نامه به نویسنده و فیلم کوتاه معرفی کتاب برگزار شد.

او ادامه داد: در بخش فیلم کوتاه معرفی کتاب، آوینا خسروی از باشگاه «دوست من کتاب» از شهر جم برگزیده شد و «باشگاه کتابخوانی کافه کتاب» به تسهیل گری قاسم مجیدنیا شایسته تقدیر شناخته شد.


بیشتر بخوانید


 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر عنوان کرد: در بخش دبیرخانه استانی نیز پرسا امیری مسئول دبیرخانه‌های شهر بوشهر و برازجان به عنوان یکی از دبیرخانه‌های برتر کشوری معرفی شد.

کرمپور بیان کرد: فعالان حوزه کتابخوانی شهر‌های جم، دیر، دشتی، تنگستان، دشتستان، گناوه، دیلم و بوشهر بیش از ۱۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان فرستاده بودند.

او گفت: بیش از دو هزار باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در استان بوشهر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.