فرماندار شهرستان دنا گفت: ورودی شهر سی سخت به منظور پیشگیری از کرونا بسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا در بازدید ورودی مرکز شهرستان دنا گفت: خطر جدی ویروس کرونا همه ما را تهدید می‌کند، استان‌ها و شهرستان‌های همجوار از خط قرمز گذشته و عده‌ای به منظور فرار از این ویروس در پوشش گردشگر وارد شهر شده و سلامت شهروندان را تهدید کرده اند.
 
پناهی با اشاره به ضرورت کنترل این ویروس افزود: نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان همچون گذشته هستیم تا با همدلی و حفظ قوانین ستاد ملی کرونا در کنار همدیگر از پذیرش مسافر خودداری شود.

او بیان کرد: ویروس کرونا دست بردار نیست و شهروندان باید برای سلامتی خود تلاش کنند.
 
فرماندار شهرستان دنا با اشاره به شیوع این مهمان ناخوانده گفت: در نیم نگاهی به جامعه هدف سلامت انسان هیچ چیز بهتر از ارزش سلامت نیست و تنها چیزی که سلامت انسان را تضمین می‌کند، خود فرد است.
 
پناهی افزود: امروز با وجود پیشرفت علم و دانش، دست انسان از کشف داروی کنترل ویروس کرونا کوتاه شده هر چند تعدادی اندک کشور‌ها داروی آن را کشف کرده اند، اما اکنون زود است به دست ما برسد و این را می‌طلبد که خود دست به کار شده و برای سلامتی خود و خانواده تلاش کنیم.
 
پریسایی رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا گفت: با توجه به اینکه وضعیت چند روستای شهرستان قرمز اعلام شده، متوجه شدیم که این خوشه‌ها در شهر‌هایی مانند عسلویه مبتلا شدند که در اعمال این محدودیت‌ها هیچ اغماضی وجود ندارد و کسانی که مسافر هستند و با پلاک غیر بومی، برگشت داده می‌شوند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.