مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی فارس گام مهمی در ارتقای بهره‌وری آب کشاورزی و تولید محصولات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، هدایت اله رحیمی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی شرکت‌های تعاونی تولید و سهامی زراعی استان فارس، گفت: طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی آبی کشور گامی مهم در ارتقای بهره وری آب کشاورزی و افزایش تولید محصولات کشاورزی است و اجرای این طرح نفع اعضاء شرکت‌های تعاونی تولید، شرکت‌های سهامی زراعی را در پی دارد و ضروری است این موضوع با دقت و سرعت انجام شود.

او افزود: ویژگی ممتاز این طرح تقاضا محور بودن آن است که در اجرای این سامانه اراضی اعضاء تشکل‌های کشاورزی در الویت قرار گرفته است.

این مقام مسئول افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از بهره برداران استان فارس زیر پوشش شرکت‌های تعاونی تولید روستایی و سهامی زراعی استان فارس در اراضی آبی فارس فعالیت دارند که این مهم گامی مفیدو موثر در توسعه و بهبود تولیدات بخش کشاورزی کشور خواهد بود.

مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس تصریح کرد: اتحادیه تعاونی تولید شهرستان شیراز با استفاده از سابقه و تجربه مفیدی که در این زمینه دارد می‌تواند بانی خوبی برای همکاری با مدیریت آب و خاک فارس باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار