فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.

دستگیریبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ معصومی راد فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان پر خطر، این عملیات با حضور ماموران انتظامی و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در چهار نقطه از مناطق جرم خیز ایجرود با رعایت ساز و کار‌های بهداشتی به اجرا در آمد.

او اظهار داشت: چهار نفر از خرده فروشان مواد مخدر که موجب ایجاد نارضایتی در بین اهالی شهرستان شده بودند، در این طرح شناسایی و با حکم مقام قضائی از منزل و محل کار آن‌ها بازرسی که در نتیجه مقدار مواد مخدر صنعتی و سنتی، کشف شد.

سرهنگ معصومی راد در خاتمه پاکسازی، خاطر نشان کرد: طرح مبارزه با خرده فروشان و هنجارشکنان با تمام توان استمرار خواهد داشت و این فرماندهی در صدد جلب رضایت عمومی مردم در راستای مبارزه به توزیع و مصرف مواد مخدر در سطح شهرستان خواهد بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۴ نفر خرده فروش دستگیر که پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود در پایان از شهروندان خواست هر گونه مورد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت خرده فروشان مخدر را به ۱۱۰ گزارش کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.