صندوق پژوهش و نوآوری پارک علم و فناوری همدان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان راه‌اندازی شد.

صندوق پژوهش همدان با حضور معاون رییس‌جمهور راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدحسن مرادی، رئیس پارک علم و فناوری همدان در حاشیه افتتاح این طرح گفت: حدود ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای راه‌اندازی این صندوق در نظر گرفته شده است که تسهیلاتی با سود چهار درصد در اختیار پژوهشگران، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان قرار می‌دهد.

مرادی با اشاره به اینکه مجوز این صندوق به تازگی صادر شده است، اظهار داشت: صندوق پژوهش همدان هشت سهامدار دارد و بر اساس توافق صورت گرفته سهامداران تاکنون پنج میلیارد تومان اعتبار اولیه برای این صندوق واریز کرده‌اند.

او ادامه داد: در کنار راه اندازی این صندوق، توسعه صادرات و استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده از مهمترین اولویت‌های پارک علم و فناوری همدان است.

مرادی اضافه کرد: در بخش شتاب دهنده‌های تقاضا محور با چند شرکت معتبر کشوری مذاکراتی شده تا تولیدات خود را به همدان انتقال دهند و واحد‌های فناور مرتبط با آن در این استان تقویت شود.

رئیس پارک علم و فناوری همدان ادامه داد: این شتاب دهنده‌ها بیشتر در زمینه تولید قطعات خودرو و شوینده‌های بهداشتی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.