ارجمندی گفت:تمامی دستگاه‌های اجرایی بجز موارد استثنا تا امروز شنبه باید از مصوبه دورکاری کارکنان پیروی می‌کردند و در غیر این صورت مدیر دستگاه خاطی متخلف محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباسعلی ارجمندی جانشین ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تاکید رییس جمهوری و استاندار تمامی دستگاه‌های اجرایی بجز موارد استثنا تا امروز شنبه باید از مصوبه دورکاری کارکنان پیروی می‌کردند و در غیر این صورت مدیر دستگاه خاطی متخلف محسوب می‌شود.

عباسعلی ارجمندی اظهارداشت: در نشست صبح امروز مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان اجرای مصوبات این ستاد در دستگاه‌های دولتی، بانک‌ها و دستگاه‌های عمومی غیر دولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مدیران متخلف شناسایی می‌شوند و به طور قطع با آنان برخورد خواهد شد.

او تصریح کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونای سیستان و بلوچستان بر حسب متغیر بودن شرایط و وضعیت بیماری به صورت هفتگی تغییر می‌کند و ممکن است مصوبه دورکاری کارکنان نیز تغییراتی داشته باشد، اما برای همه دستگاه‌های اجرایی لازم الاجراست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار