مربی تیم فوتبال بادران درباره حواشی دیدار این تیم مقابل گل ریحان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته سی و یکم لیگ آزادگان، تیم‌های بادران تهران و گل ریحان البرز به مصاف هم رفتند. در اواخر این بازی نیمکت نشینان ۲ تیم با یکدیگر درگیر شدند.

مرتضی کرمانی مقدم، مربی تیم بادران تهران درباره این موضوع اظهار داشت: نیمکت تیم حریف و داور در ایجاد حواشی تاثیر زیادی داشتند. سوت‌های داور و پنالتی‌ برای گل ریحان، باعث ایجاد حواشی شد. از قضاوت داور خیلی تعجب کردم. تا به حال چنین چیزی ندیده بودم. به داوری کاری ندارم، زیرا همه اشتباه می‌کنند و داوران هم از این قاعده مستثنی نیستند، اما از فدراسیون فوتبال می‌خواهم به غیر از تست کرونا، از مربیان تازه کار تست‌های دیگری هم بگیرد. فکر می‌کنم منیعی حالت عادی نداشت. وقتی من اخراج شدم، او به تمام نیمکت نشینان بادران فحش داد. این اتفاق باعث متشنج شدن جو بازی شد.


بیشتر بخوانید:


کرمانی مقدم در ادامه گفت: من بازیکنان تیم خودم را کنار کشیدم، اما داور به من کارت قرمز داد. اگر اشتباهی کردم عذرخواهی می‌کنم. تمام این مسائل به کنار، اما واقعا فکر می‌کنم منیعی حالت عادی نداشت. از فدراسیون خواهش می‌کنم از مربیان تست‌های دیگری هم بگیرند.

مربی بادران در واکنش به صحبت‌های منیعی مبنی بر اینکه مربیان بادران به جای آرام کردن مربیان جوان‌تر به حواشی دامن زدند گفت: منیعی صحبتی کرده است؟ نمی‌دانم او چه حرف‌هایی زده، اما کاش اکنون اینجا بود تا رو در رو با هم صحبت می‌کردیم، زیرا همه دیدند که من پس از اخراج در حال رفتن به رختکن بودم و منیعی به تمام نیمکت نشینان ما فحاشی کرد. داور می‌توانست با سوت هایش بازی را آرام کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار