مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز یکشنبه ۵ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

برخورد قاطع با مجرمان سابقه دار در بندر ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق شدند مخفیگاه ۴ نفر از مجرمان سابقه دار که اقدام‌به نگهداری سلاح غیرمجاز می‌نمودند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی طی انجام ۴عملیات پلیسی ضربتی متهمان را قبل از انجام هر گونه اقدامی دستگیر نمودند.

او بیان داشت: با بررسی‌های بعمل آمده از منازل آنان محل‌های اختفاء سلاح‌ها رویت گردید و تعداد ۳ قبضه سلاح غیرمجاز شامل یک قبضه سلاح جنگی کلاش همراه با ۳۳ فشنگ مربوطه و ۲ قبضه سلاح شکاری همراه ۲۳ فشنگ مربوطه از آنان کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شدند تصریح کرد:از آنجایی که طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز نقش به سزایی در کاهش جرائم امنیتی دارد، اجرای مداوم این طرح را مهم‌ترین اولویت کاری خود قرار داده ایم.

دستگیری ۸ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو در شادگان

سرهنگ اسکندر جماشیانی فرمانده انتظامی شادگان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در سطح شهرستان شادگان، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

او افزود: پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و ماموران انتظامی ۸ سارق حرفه‎ای لوازم داخل خودرو را شناسایی طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ جماشیانی بیان داشت: متهمان در بازجویی پلیس به ۱۳ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در نقاط مختلف شهرستان شادگان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان تصریح کرد: متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند و از شهروندان می خواهیم به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های خودرو و لوازم و قطعات آن، از قرار دادن اموال با ارزش داخل خودرو‌ها خودداری و ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.