صادرات ۱۸ قلم کالای مازندران به روسیه

استاندار مازندران از صادرات ۱۸ قلم کالای استان به روسیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران  در دیدار نماینده یک هلدینگ اقتصادی روسیه از صادرات ۱۸ قلم کالای استان به روسیه خبر داد و گفت: از شرکت‌هایی که برای صادرات محصولات تولیدی استان برنامه داشته باشند، حمایت می‌کنیم. ‎

او با بیان اینکه مازندران دارای ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های اقتصادی مناسبی هست، افزود: واحد‌های خرد تولیدی استان محصولات با کیفیتی دارند که ظرفیت خوبی برای صادرات از سوی این هلدینگ اقتصادی است.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه واحد‌های تولیدی که تمایل به صادرات دارند باید استاندارد‌های کشور مقصد را رعایت کنند، گفت: ماهیان خاویاری و مرکبات ضمن اینکه دارای استاندارد لازم هستند، حجم تولید خوبی را نیز دارا هستند تا بخشی از نیاز‌های کشور روسیه تامین شود.

او به نیاز چوب واحد‌های سلولزی استان اشاره کرد و افزود: شرکت‌های بزرگ و خوبی در حوزه تولید سیمان و لبنیات در استان فعال هستند که محصولات دارای استاندارد برای صادرات به روسیه را دارند.

استاندار مازندران گفت: مجموعه تولید ماهیان خاویاری در جویبار در منطقه آسیا کم‌نظیر است و به زودی با راه اندازی پایانه صادراتی قابلیت‌های این مجموعه منحصربفرد افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.