مستأجران پارک‌های شهرکرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند قراردادشان فسخ می‌شود تا فشار مالی بر آن‌ها غالب نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حیدر علیپور رئیس شورای شهر شهرکرد در جلسه علنی شورای شهر گفت: به تشخیص سازمان سیما، منظر و فضای‌ سبز شهرداری شهرکرد مستأجران پارک‌هایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند قراردادشان فسخ می‌شود تا فشار مالی بر آن‌ها غالب نشود.

او با اشاره به اجرای طرح شهر هوشمند اظهار داشت: شورای شهر با کلیات طرح شهر هوشمند موافق است، اما جزییات طرح باید در صحن شورا مطرح شود.


بیشتر بخوانید


علیپور با اشاره به ضرر و زیان کیوسک‌های مستقر در پارک‌های شهرکرد در زمان شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: با توجه به مصوبات ستاد کرونا پارک‌های شهرکرد همزمان با سراسر کشور تعطیل و بسیاری از مستأجران کیوسک‌ها در پارک‌ها دچار خسارت شدند و توان پرداخت اجاره بها را ندارند.

او ادامه داد: بنابراین به تشخیص سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهرکرد افرادی که در این مدت به موجب تعطیلی پارک دچار خسارت شدند قراردادشان فسخ و چنانچه تمایل به ادامه کار داشته باشند می‌توانند با شرایط جدید اقدام به اجازه کیوسک کنند.

طیبه شریفی نایب رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به ادامه کار برخی کیوسک‌ها اظهار داشت: شرط فسخ قرارداد تنها با نظر سازمان متولی می‌باشد و کیوسک‌هایی که تعطیل نبودند طبق قرارداد باید اجاره بها را پرداخت کنند.

او همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های عمرانی گفت: هدف ما از انجام طرح‌های عمرانی ارائه خدمات مطلوب به مردم است بنابراین کیفیت در کار برای ما مهم‌تر از کمیت است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار