رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان از اعلام نتایج انتخابات کانون مداحان این شهرستان و انتخاب اعضای این کانون خبر داد.

حجت الاسلام سید مصطفی جزایری اصل رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: انتخابات کانون‌های مداحان، در روز جمعه سوم مردادماه امسال در این شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

او با بیان اینکه ۲۰۰ مداح در این شهرستان فعالیت می‌کنند، افزود: پس از برگزاری انتخابات، ۵ نفر به عنوان اعضای اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل برای کانون مداحان شهرستان شادگان انتخاب شدند.

حجت الاسلام جزایری اصل اظهار داشت: در این انتخابات مرتضی سلمانیان، احمد عساکره، محمد رفعه، علی الغریب و عیسی نواصر عاشوری به عنوان اعضای اصلی و محمد دورقیان و علی جنامی اعضای علی البدل به مدت ۴ سال انتخاب شدند.

به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان، کانون مداحان یکی از تشکل‌های مردمی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که با هدف ساماندهی مداحان و پیگیری امورات مربوط به مداحان آموزش و ارتقای سطح علمی آنان، آسیب‌شناسی و مقابله با انحرافات و آسیب‌های حوزه مداحی تشکیل شده است.

انتخابات کانون مداحان هر ۴ سال یکبار از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و نتایج این انتخابات ۲ روز پس از انتخابات اعلام می‌شود و امسال نیز این انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا، با رعایت نکات بهداشتی برگزار گردید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.