پشتیبانی و کمک فولاد خراسان به ۱۰ هیات ورزشی نیشابور

مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان گفت: با توجه به چالش‌های ناشی از شیوع کرونا ،مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به هیات‌های ورزشی نیشابور، کمک شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شهرام بقراط مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان گفت: با توجه به چالش‌های ناشی از شیوع کرونا و دشواری‌های پیش آمده برای هیات‌های ورزشی شهرستان، با اهدای ۵۰۰ میلیون ریال کمک به هیات‌های ورزشی نیشابورموافقت شد.

او افزود: این کمک در ادامه پشتیبانی‌های اجتماعی این شرکت و همیاری با مدیران شهرستان به منظور، ارتقای سلامت عمومی نیشابور می‌باشد.

مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان ادامه داد: در پی هماهنگی اداره «ورزش و جوانان» نیشابورمجتمع فولاد خراسان، تیرماه امسال ۵۰۰ میلیون ریال به ۱۰ هیات‌های ورزشی شهرستان کمک کرد.


بیشتر بخوانید:


بقراط بیان کرد: هیات‌های «پزشکی ورزشی»، «انجمن‌های ورزشی»، «شنا»، «ورزش‌های رزمی»، «دو و میدانی»، «جانبازان و معلولین»، «ورزش‌های همگانی»، «تیر و کمان»، «تنیس روی میز» و «کوهنوردی» هیات‌هایی هستند که با هماهنگی اداره «ورزش و جوانان» مشمول این کمک‌ها شدند.

او با بیان این که ایفای مسئولیت اجتماعی از راهبرد‌های مورد تاکید مدیریت عالی شرکت است، تصریح کرد: این شرکت، به عنوان یک شهروند حقوقی و به منظور، تعهدات اخلاقی و اجتماعی خود، برنامه‌های قابل توجهی را برای توسعه زیرساخت‌های ورزش در نیشابور مدنظر دارد.

انتهای پیام// ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار