۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران تبریز

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران تبریز وجود دارد که باید از ظرفیت شهرک جوانان در این خصوص استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فریدون بابایی اقدم  رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت همفکری و همکاری نمایندگان مردم تبریز در مجلس با اعضای شورا، گفت: اتاق مشترک نمایندگان و اعضای شورای شهر تبریز باید تشکیل شده و در خصوص مسائل مختلف تبادل نظر انجام شود.

او گفت: تفاهم نامه‌های سه جانبه در سیستان و بلوچستان، اصفهان و قم برای رفع مشکل حاشیه نشینی امضا شده تا واحد‌های مسکونی با همکاری مسکن و شهرسازی، کمیته امداد و برنامه و بودجه و استانداری احداث شود.

او  با تاکید بر این‌که لازم است در تبریز نیز این مهم پیگیری شود، ادامه داد: الحاق شهرک جوانان به محدوده شهر تبریز اخیرا در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور تصویب شد که می‌توان با تراکم چهار طبقه‌ای در این شهرک مساکن امن برای حاشینه‌نشینان احداث کرد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریزاظهار کرد: ۷۰۰۰ واحد مسکونی پرخطر در ۴۸ هکتار در مجاورت اتوبان پاسداران وجود دارد که باید از ظرفیت شهرک جوانان در این خصوص استفاده کنیم.

بابای اقدم گفت: اگر شهرداری سالانه ۴۰۰ میلیارد تومان در یک سال برای بازآفرینی شهری هزینه می‌کند، دولت باید حداقل هزار میلیارد تومان در این زمینه هزینه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.