درک نکردن متقابل زوجین از تکالیف یکدیگر بارزترین عامل طلاق

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: درک نکردن متقابل زوجین از وظایف یکدیگر و عدم آگاهی برای پذیرش مسئولیت جدید خانواده از دلایل تأثیرگذار در طلاق است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: بیکاری از عوامل طلاق و فروپاشی زندگی نیست علت آن درک نکردن یکدیگر است.

او اظهار داشت: برداشت‌های عمومی بیانگر آن است که ضریب پارانوئیدی در جامعه زیاد است که مسائل سنتی، فرهنگی و خانوادگی در این امر تأثیر دارد.

عباسی تأکید کرد: شناساندن شخصیت به یکدیگر در تحکیم بنیان خانواده تأثیرگذار است، همچنین در حین زندگی، مشاوره‌های بعدی سبب محکم‌شدن بنیان خانواده می‌شود.


بیشتر بخوانید


طهماسب شیروانی در این نشست با بیان اینکه سن جوانی ۱۸ تا ۳۵ سال است، افزود: بر اساس بررسی‌ها، ۴۰ درصد طلاق‌ها زیر چهار سال است که درک نکردن متقابل زوجین از یکدیگر، عدم آگاهی برای پذیرش مسئولیت جدید خانواده و تاب‌آوری جوانان از دلایل تأثیرگذار در طلاق است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت استان در زمینه ازدواج و طلاق نسبت به میانگین کشور، مطلوب است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار