سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری شهرکرد گفت: یک دستگاه آمبولانس ویژه متوفیان ناشی از کرونا در شهرکرد اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سید اکبر نوربخش رضایی سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری شهرکرد با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: یک دستگاه آمبولانس برای فوت‌شدگان ناشی از این ویروس در مرکز چهارمحال و بختیاری اختصاص یافته است.

او افزود: این آمبولانس به صورت مستمر و مداوم ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.


بیشتر بخوانید


نوربخش رضایی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک غسالخانه مجزا به صورت ایزوله برای تغسیل متوفی در نظر گرفته شد، که پس از هر بار استفاده از سوی کادر ویژه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

او ادامه داد: با وجود توصیه‌های صورت گرفته مبنی بر حاضر نشدن شهروندان در محیط‌های شلوغ مانند آیین خاکسپاری و زیارت اهل قبور، اما در هفته‌های گذشته به ویژه روز‌های پنجشنبه و جمعه، ترافیک در مسیر‌های ورودی آرامستان‎های شهرکرد وجود داشت.

نوربخش رضایی گفت: در همین راستا آرامستان‎ بهشت رحمت شهرکرد تعطیل و روند ورود و خروج به این آراسمتان کنترل شد.

او افزود: با ابراز همدردی با خانواده و بستگان متوفیان از شهروندان تقاضا می‌شود، برای حفظ سلامت خود و سایران، تنها بستگان درجه یک فوت شدگان تا سقف ۱۵ نفر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای تشییع و خاکسپاری متوفی وارد آرامستان‎ها شوند.

نوربخش رضایی گفت: البته از همراهی مردم شهرکرد در وارد نشدن به آرامستان بهشت رحمت با هدف کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت عمومی شهروندان و همچنین از زحمات نیروی‌انتظامی و پلیس راهور شهرستان شهرکرد در این راستا قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار