صادقی گفت: تلاش می‌کنیم با وجود رقبای سرسخت، تیم هندبال ذوب آهن در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امسال بعضی از تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر هندبال هزینه خوبی کرده اند، اما با این وجود ما تلاش می‌کنیم تا در صدر جدول قرار بگیریم. اگر باشگاه ذوب آهن به دنبال قرار گرفتن روی سکو است باید بازیکن خارجی جذب کنیم.  

او درباره خرید بازیکن خارجی اظهار کرد:  باشگاه ذوب آهن شرایط جذب بازیکن خارجی را دارد، اما نمی‌دانم مدیران چه تصمیمی برای جذب هندبالیست های خارجی بگیرند. حضور بازیکن خارجی به کسب نتایج خوب کمک  می‌کند.

او گفت: تمرینات تیم را هنوز شروع نکرده ایم چرا که بزرگترین مشکل ما شیوع ویروس کرونا است. فدراسیون هندبال پیش از این اعلام کرده بود که لیگ برتر از اواسط شهریورماه آغاز خواهد شد. البته هنوز تاریخ قطعی برای آغاز مسابقات لیگ اعلام نشده چرا که شیوع ویروس کرونا ممکن است تمام برنامه‌ها را لغو کند.

صادقی گفت: تمرینات تیم ما باید از این هفته شروع می‌شد، اما کرونا برنامه‌های ما را به هم زده است.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن عنوان کرد: اکثر بازیکنان فصل قبل از تیم جدا شده اند و ما برای فصل جدید لیگ برتر باید با بازیکنان جدیدی به توافق برسیم. هندبالیست‌های جدید با شروع اردو به تیم ما ملحق می‌شوند. سال گذشته شرایط لیگ نسبت به قبل بهتر شده بود و فکر می‌کنم امسال لیگ برتر هندبال هم از نظر فنی و هم از نظر مالی شرایط خوبی داشته باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار