نوید دانایی گفت: در راستای ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و بیماران، بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در نشست بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان دامغان با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه ونتیلاتور برای تجهیز بخش‌های ویژه به بیمارستان ولایت دامغان تحویل داده می‌شود گفت: برای خدمت رسانی بهتر تا سه هفته آینده بخش دیالیز بیمارستان ولایت به بیمارستان سابق رضایی دامغان منتقل می‌شود.

او اضافه کرد: توزیع اعتبارات و تجهیزات بهداشتی و درمانی شهرستانی در استان سمنان بر اساس تعداد بیماران بستری و تعداد خدمات ارائه شده در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان توزیع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در خصوص اعطای مجوز سیب سلامت به واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان دامغان اظهار داشت: بنا به درخواست مسئولان شهرستان دامغان از این پس مجوز سیب سلامت به واحد‌های تولیدی و صنعتی به شبکه بهداشت و درمان تفویض می‌شود و نیاز به صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیست.

دانایی با بیان اینکه در امر مبارزه با بیماری سالک همه ارگان‌ها باید همکاری و مشارکت کنند تا این بیماری ریشه کن شود گفت: مشابه این امر در کرونا نیز وجود دارد و اگر همراهی مسئولان و عدم توجه مردم به ماسک نباشد این بیماری افزایش می‌یابد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.