رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای مهاباد یک واحد سوئیت غیر مجاز پلمب شد.

غلامرضا عبده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای مهاباد یک باب خانه‌مسافر غیرمجاز که بدون رعایت ضوابط لازم در این شهرستان اقدام به اسکان گردشگران و مسافران می‌کرد، پلمب شد.

این مقام مسئول در مهاباد اذعان کرد: پیرو گزارش‌های واصله مبنی بر فعالیت یک واحد سوئیت غیرمجاز در یکی از محله‌های این شهرستان، رصد و پایش این موضوع در دستور کار اداره میراث فرهنگی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


عبده اظهار کرد: پس از شناسایی محل و اطمینان از صحت گزارش واصله و هماهنگی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اخذ حکم پلمب از دادستان مهاباد و به همراهی ماموران اداره اماکن و در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان یک واحد سوئیت غیر مجاز پلمب شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مهاباد با اشاره به اینکه در این شهرستان پنج هتل، سه مهمانپذیر، یک هتل آپارتمان و سه اقامتگاه بوم‌گردی در مجموع با ۴۱۷ تخت فعال وجود دارد، افزود: رصد و جلوگیری از فعالیت مراکز اقامتی غیر مجاز در مهاباد همچنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.