رئیس آب و فاضلاب گرگان گفت: قطعی و فشار کم آب در ساعات پایانی شب به دلیل کمبود منابع آبی و برای کنترل مصرف آب در گرگان اعمال می‌شود.

قربان غلامی رئیس آب و فاضلاب گرگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در رابطه قطعی‌های مکرر آب در مناطق مختلف گرگان گفت: شهر گرگان با کمبود منابع آبی مواجه شده است و میزان ذخیره آب گرگان یک هزار و ۷۷۰ لیتر بر ثانیه برآورد شده، اما در حال حاضر یک هزار و ۳۴۰ لیتر بر ثانیه موجودی آب داریم.

او افزود: برای تقسیم عادلانه آب در ساعات (۷ صبح تا ۱۰ شب) در نقاط مختلف گرگان مجبوریم در ساعات کم مصرف (۱۰ شب تا ۶ صبح) کمبود منابع آبی خود را جبران کنیم تا درساعات پر مصرف آب در اختیار همه مشترکان قرار گیرد.

رئیس اداره آب و فاضلاب گرگان گفت: در تمام نقاط شهر باید ۱۰۰ لیتر در ثانیه ذخیره مخازن داشته باشیم و پیشنهاد می‌کنیم مردم از مخازن ذخیره خانگی استفاده کنند تا متوجه قطعی نشوند.

غلامی افزود: شیوع ویروس کرونا موجب افزایش ۱۷ تا ۲۵ درصدی مصرف آب شده است.

او ادامه داد: با توجه به گرمای شدید تابستان از مردم می‌خواهیم در مصرف آب صرفه جویی داشته باشند و موارد هشدار را رعایت کنند.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: بحران آب ، قعطی آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۰۹:۲۳ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
ما گنبدیم هر شب ابمون قطع میشه دیوانه کردن ما رو بسه دیگه خسته شدیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۷ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام. چرا قطعی آب را به نوبت و منطقه به منطقه انجام نمی دهید. ما در گرگانپارس اردیبهشت سکونت داریم همیشه و به مدت طولانی آب قطع است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
چرا تو ماه مبارک اب رو قطع میکنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
دزدان آب شرب
۰۱:۵۳ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
توی فصل زمستان منطقه شمالی ماهای پر بارش نزولات جوی
آب حداقل توی ساعات پایانی از پر فشار توی حالت کم فشار قرار بدین تا مردم نقاط مختلف شهر برای تمام ساعات روز و شب آب برای مصارف واجب خودشان آماده داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
دزدان آب شرب
۰۱:۴۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
دزدی آبتون قطع کنید
Iran (Islamic Republic of)
معصومه امیری
۰۶:۲۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۹
سلام... امروز ۱۱ مهر هست هنوز آب رو از ساعت ۱۰ شب تا ۸ صبح قطع میکنن... تابستون که دیگه تموم شده بهانه شون واسه قطع کردن آب چیه؟ تو خونه شرایط نگهداری بیشتر از ۲۰ لیتر آب رو نداریم من الان تو خونه هم مریض دارم هم بچه محصل. به آب بیشتری نیاز داشته باشم چیکار باید بکنم؟ اصلا باید کجا شکایت کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
كمالي
۰۳:۲۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
چرا بايد هميشه فقط بعضي از مناطق قطعي داشته باشن !؟ آيا بالاي شهر هم آب قطع ميشه ؟ محدوده خونه ي آقايان و مسئولين چطور ؟ اين قطع شدن رو زمانبندي كنيد و به صورت چرخشي در مناطق مختلف اعمال بشه نه كل سال فقط يه مناطق ثابت قطعي داشته باشن و بقيه هميشه آب در اختيارشون باشه
اخه تو اين وضعيت كرونا بايد آب قطع بشه ؟!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۰۴ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
اونی که پول نداره منبع بگیره تکلیفش چیه؟ کی میگه ساعت 10 شب ساعت کم مصرفه؟ الان که دارم این کامنت رو میذارم ساعت 6 غروبه آب قطعه. هر روز و هرشب که نباید آبو قطع کنین.
Germany
رامین دانشور
۲۰:۳۳ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
همش دروغه که فقط ساعات پایانی شب قطع می کنن در روز بالای 14 بار آبو قطع می کنن یعنی کلا چند ساعت هم آب نداریم، تهران با اون بزرگیش مشکل آب نداشتیم ک اینجا داریم ، سازمان آب استان گلستان به شدت بی کفایت تشریف داره