مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از پرداخت ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برهان صلواتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان قروه که با حضور نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد از پرداخت ۳۴۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با اشتغال نزدیک به ۷۸۰۰ نفر خبر داد و گفت: خوشبختانه شهرستان‌های قروه و دهگلان در جذب این تسهیلات بسیار موفق عمل کردند.

صلواتی با بیان اینکه ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبارات مرحله پنجم پایدار روستایی نیز به استان ابلاغ شده است، اظهار داشت: این اعتبارات به طرح‌های نیمه تمام که درصد پیشرفت فیزیکی بالا دارند پرداخت می‌شود.

او سپس به طرح حمایتی دولت برای پرداخت تسهیلات ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومانی به کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: از مجموع ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا تا امروز، ۹۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان قروه بوده است.

مدیرکل کار کردستان در پایان به اقدام وزارت کار در پرداخت تسهیلات بلاعوض به تعاونی‌های موفق و کارآمد نیز اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته تعاونی‌های فراگیر بانوان و معلولان قروه که از تعاونی‌های موفق استان و شهرستان به شمار می‌آیند از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.