شما می توانید در سایت دنت آنلاین بهترین اطلاعات را درباره دندانپزشکی در اختیار داشته باشید.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر به سلامت دندانهای خود علاقه مند هستید، تا انتها با ما همراه خواهید بود. دنت آنلاین مرکز فروش محصولات جذاب دندانپزشکی در خدمت شماست. با تجهیزات دندانپزشکی سایت دنت آنلاین آشنا شوید. در این سایت می توانید بهترین اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن را در حوزه دندانپزشکی در اختیار داشته باشید. دنت آنلاین به عنوان راهنمای دندانپزشکان و مشتریان عزیز در حوزه تجهیزات و لوازم مورد استفاده دندانپزشکی در خدمت شماست.

با گسترش حوزه دیجیتال بر آن شدیم تا با معرفی محصولات خود، در زمان و هزینه های شما صرفه جویی نماییم. از سوی دیگر، مقالات و اطلاعات به روزی که از طریق این سایت برای استفاده شما عزیزان مهیا شده است، راهکاری جهت ارتقای دانش روز دندانپزشکی و سلامت شما خواهد بود. خدمات این شبکه گسترده از طریق فضای دیجیتال و اینترنت و از طریق مشاوره تلفنی جهت آشنایی با تمامی خدمات این شبکه علمی در حوزه دندانپزشکش خواهد بود.

میراثی که دنت آنلاین برای شما همراهان همیشگی به یادگار خواهد گذاشت، سلامتی جاودانه است. در روزگار کنونی که به دلیل حضور مهمان ناخوانده کرونا، فاصله هایمان از هم دور شده است، دنت آنلاین نزدیکترین یار شما و در کنار شما، سلامت جسم و دندان شما را نوید می دهد.

دندان

متاسفانه یکی از بخشهای مهم بدن که مورد غفلت قرار می گیرد، دندان است و اهمیت آن زمانی مشخص می شود که درد دندان آغاز گردد. تخریب دندان و از دست دادن آن افسوسی است که هرگز از یاد نخواهد رفت و لذت جویدن یک غذای خوشمزه و حسرت آن به جای خواهد ماند. همانطور که برای سلامت بدن از مکملها و داروهای مختلف استفاده می شود، دندان نیز نیاز به مراقبت دارد و فقط مسواک زدن نمی تواند به اندازه کافی این مراقبت را کامل نماید. دنت آنلاین با معرفی تجهیزات مختلف دندانپزشکی به شما کمک خواهد نمود تا با استفاده از این محصولات، ضامن سلامت دندانهای خود باشید.

دنت آنلاینیا محصولاتی همچون یونیت دندانپزشکی  سعی نموده است تا تجهیزات جامعی را در سایت خود به معرض نمایش درآورد تا نیاز نباشد که سرگردان در بازار تجهیزات پزشکی و یا داروخانه ها به دنبال محصول مورد نظر خود باشید.

اگر در مبحث دندان سرمایه گذاری نکنید، مجبور خواهید شد تا سرمایه های خود را جهت از دست ندادن دندانهای خود صرف کنید. این یک قمار نیست، یک سرمایه گذاری ارزشمند است.

 

 

دندانپزشکان

دنت آنلاین ارتباط صمیمی و همیشگی با دندانپزشکان داشته و از طریق فضای وب با امنیت بالا شرایطی را مهیا ساخته تا دندانپزشکان محترم بتوانند با عضویت در این سایت، از خدمات آن بهره مند شوند. این بخش توانایی آن را دارد که مطالب جدید و تایید شده دندانپزشکان گرامی را در حوزه دندانپزشکی در معرض عموم قرار دهد و به ارتقای دانش عمومی آحاد جامعه در یک همبستگی چندطرفه (دنت آنلاین، دندانپزشکان و مردم) افزایش دهد. همچنین با استفاده از دانش دندانپزشکان بومی، سوالات و مسایل کاربران در حوزه دندانپزشکی مرتفع خواهد شد.

دنت آنلاین تمام سعی خود را جهت ارایه دقیق و درست اطلاعات به همراهان سایت دنت آنلاین خواهد نمود. راه های ارتباطی با دنت آنلاین از طریق فضای مجازی یا خبرخوان محقق خواهد شد.

خرید تجهیزات دندانپزشکی

محصولات دنت آنلاین

دنت آنلاین با بیش از 5000 هزار کالا و محصول در حوزه دندانپزشکی، بازار گسترده ای فراهم آورده تا کاربران و مشتریان گرامی بتوانند با بررسی و جستجو در این بازار آنلاین، بهترین محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و مدت زمان لذت بخشی را در سایت با ما سپری کنند. امنیت بالا، در دسترس بودن محصولات و امکان ارسال محصول از طریق دنت آنلاین فراهم شده است. تمامی محصولات دنت آنلاین با گارانتی ارائه خواهد شد و حتی در خصوص محصولاتی که به دلیل قیمت بالا نیازمند استفاده از چک جهت پرداخت هستند، مهلت پرداخت قائل شده است. نکته آخر، تنوع ارائه محصولات و انواع تخفیفها و تشویقهایی است که دنت آنلاین برای مشتریان همیشگی خود خواهد داشت. برای رفاه شما عزیزان، روشهای اقساطی پرداخت نیز دیده شده است، تا مشتری مداری در تمام شئون آن برای شما مسجل گردد. با ما همراه باشید.

دنت آنلاین دارنده لیسانس توزیع کننده سطح یک اداره کل تجهیزات پزشکی کشور بوده و مجوز انتشار دیجیتال، کسب و کار مجازی و نماد الکترونیک برای خرید و فروش اینترنتی را نیز دارا می باشد.  

 

نمادهای مجوز ارائه شده به دنت آنلاین

تجهیزات دندانپزشکی در زمینه های یونیت و صندلی، تجهیزات اندو، تجهیزات استریل، تجهیزات جراحی، تجهیزات تصویربرداری، کمپرسور و ساکشن، تجهیزات عمومی و اینسترومنتها مانند دوربین، آنگل، هندپیس جراحی و موارد مشابه دیگر خواهد بود. همچنین می توانید برخی از محصولات و اطلاعات دنت آنلاین را از طریق کانال تلگرامی و اینستاگرامی ما دریافت نمایید.

 

اینستاگرام دنت آنلاین

پیام بهداشتی دندان

با آموزش از دوران کودکی می توان سلامت دندانها را حفظ کرد. فرزندان از ابتدا می آموزند که ابتدایی ترین راه محافظت از دندان، مسواک زدن است. یکی از مشکلات بوی بد دهان، علاوه بر بیماری های گوارشی، عدم دقت به نظافت دهان و دندان و پوسیدگی برخی از دندانها می باشد. همچنین رعایت کشیدن برخی از دندانها در زمان و موعد مناسب آن نیز می تواند یکی دیگر از مراقبتهای مناسب در حوزه سلامت دهان و دندان باشد. برخی از والدین به نظافت دندان شیری فرزند خود بی توجه هستند. در این خصوص باید گفت که عدم دقت در این خصوص ممکن است به تخریب دندانهای سالم دائمی کودک در زمان دائمی شدن دندان بیانجامد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار