مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: یکی از مهمترین مشکلات پیش روی بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد خرابی دستگاه سی تی اسکن این مرکز درمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حیدر احسانی مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: برای تشخیص قطعی برخی از بیماری‌ها مراجعین برای دریافت خدمات به مراکز درمانی مشهد و تربت جام مراجعه می‌کنند.

او افزود: با رایزنی‌های انجام شده از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی مشهد یک دستگاه سی تی اسکن با هزینه‌ای افزون بر ۱۷ میلیارد ریال خریداری شده که تا پایان شهریور ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء تایباد نصب خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد ادامه داد: همچنین برای تعمیر دستگاه سی تی اسکن فعلی بیمارستان تایباد ۶ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که حتی با تعمیر آن چندان خدمات مطلوبی برای بیماران ارائه نخواهد شد.

احسانی بیان کرد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا در تایباد کمبود دستگاه اکسیژن ساز از دیگر مشکلات بیماران کووید ۱۹ است که در روز‌هایی بحرانی گسترش این ویروس جوابگو بیماران نخواهد بود.

او تصریح کرد: با توجه به قدمت بالای ۴۰ سال بیمارستان خاتم الانبیاء شهر تایباد برخی از بخش‌های این مرکز درمانی نیاز به بازسازی دارد.


انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.