رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر مسافر از دو پایانه مسافری این شهرستان جابجا شده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صدیف فرمان، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی در بازدید از شرکت‌های حمل ونقل این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۱۱۱ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری جابجا شده اند گفت: در مدت یاد شده بیش از ۴۷۰ تن کالا و بار نیز از شهرستان گرمی جابجا شده است.

او عمده کالا‌های حمل شده را دام زنده، انواع محصولات کشاورزی، انواع چوب و سنگ‌های معدنی برشمرد و تصریح کرد: این کالا‌ها جهت مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار ارسال شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی از شناسایی، قلع وقمع و جلوگیری از ۶۴ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت وساز‌های غیر مجاز در این شهرستان خبردادو گفت:با فعالیت گشت راهداری در محور‌ها تاکنون ۲۰ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ، ۹ عدد تابلوی غیر مجاز جمع آوری، ۸ مورد کارگاه تعطیل و ۲۷ مورد مجوز ساخت وساز نیز صادر شده است.

فرمان جهت حمایت از رانندگان توزیع ۸۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه‌ای را در بین رانندگان این شهرستان یاداور شد و اظهار کرد: راهداران زحمتکش شهرستان گرمی با استفاده از ۷۷۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان را در ۴ ماهه گذشته لکه گیری کرده اند.

او با بیان اینکه بهسازی و بهبود راه‌های روستایی علاوه بر افزایش تولیدات کشور نقش مهمی هم در مهاجرت معکوس دارد بیان کرد: بیش از ۳۰۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و شنی این شهرستان توسط راهداران دیار سبلان در ۴ ماهه گذشته حریم زنی، تیغ زنی و تسطیح شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی با اشاره به اینکه ۵ ونیم کیلومتر از راه روستایی تکله و لکون در قالب طرح ملی ابرار در حال بهسازی است گفت:۳ کیلومتر از راه روستایی درویش گورنمز و تکله آسفالت شده است.

فرمان تعریض جاده قدیم، رنگ آمیزی ۷۷۰ عدد از پایه تابلوها، رنگ آمیزی ۲۷ متر از سرعتکاهها، علف زنی اطراف تابلو‌ها در کلیه محور‌ها جهت دید بهتر راننده و شستشوی ابنیه فنی را از مهمترین اقدامات راهداری شهرستان گرمی در ۴ ماهه گذشته برشمرد و افزود:راهداری شهرستان گرمی با تمام توان مسئولیت نگهداری و صیانت از ۸۹۳ کیلومتر راه ارتباطی را برعهده دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.