رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی ایده پردازی تعلیم و تربیت در دوران کرونا در این استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اقدام مهم با مشارکت دانشگاه فرهنگیان و بسیج فرهنگیان کشور و  کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد. 

هاشمی افزود: معلمان، دانش آموزان، مدیران مدارس و دانشجومعلمان کهگیلویه و بویراحمد می توانند در این جشنواره ملی شرکت کنند. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بیان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ملی ارائه ایده ها و تجربه های برتر در مورد استمرار  آموزش در شرایط کرونایی است. 

هاشمی گفت: دانشجومعلمان، مدیران مدارس، دانش آموزان و معلمان کهگیلویه و بویراحمد می توانند آثار خود را تا چهارشنبه پنجم  شهریورماه ۱۳۹۹ از طریق سامانه ملی www.sci.cbo.ir برای شرکت در این جشنواره ملی ارائه دهند. 

او افزود: این جشنواره ملی در بخش های یادگیری مؤثر، زیرساخت های تعلیم و تربیت، الگوهای مؤثر تربیتی، مدیریت نظام آموزشی  در شرایط کرونایی و موضوع های آزاد برگزار می شود. 

هاشمی گفت: ایده های این جشنواره ملی در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافیک، نقاشی، کاریکاتور و پیشنهاد قابل ارائه است. 

او بیان کرد: ایده های برتر این جشنواره ملی برای استفاده و بهره گیری لازم در اختیار اداره کل آموزش و پرورش دیگر استان های کشور  قرار می گیرد. 

هاشمی افزود: بخش مسابقه این جشنواره ملی در ۲۰ موضوع برگزار و در هر موضوع نیز سه نفر به عنوان برتر انتخاب و از آنان تجلیل می شود. 

او بیان کرد: برگزاری این جشنواره ملی فرصت مناسبی برای هم افزایی فکری به منظور استمرار آموزش و کمک به آموزش بهتر در شرایط  کرونایی است. 

تعداد دانش آموزان پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ افزون بر ۱۶۱ هزار  نفر بود. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.