کوروش خاموشی گفت: بدهی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان سمنان به ۳۵۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،کوروش خاموشی معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: این بدهی به دلیل پرداخت نشدن مجموع مبالغ قبوض آب‌بها و حق انشعاب آب و انشعاب فاضلاب از سوی مشترکان عادی و بخش عمومی و ادارت شکل گرفته است.

او افزود: سهم مشترکان عادی در مجموع بدهی‌های آب‌بها و حق انشعاب آب و فاضلاب در استان سمنان بیش از مشترکان عمومی و ادارات است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ادامه داد: بیشترین بدهی مشترکان عادی مربوط به آب بها بیش از ۱۳۱ میلیارد و ۹۷۸ میلیون ریال است.

خاموشی به بیش از ۲۹ میلیارد ریال بدهی حق انشعاب آب مشترکان عادی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان اشاره و بیان کرد: این مشترکان ۲۶ میلیارد و ۵۲ میلیون ریال بابت حق انشعاب فاضلاب و ۶۳۳ میلیون ریال بابت خدمات به این شرکت بدهکارند.

او افزود: مجموع بدهی کاربران عادی شرکت آب و فاضلاب استان سمنان ۱۸۸ میلیارد و هفت میلیون ریال است.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان سمنان با اشاره به هزینه ناچیز قبوض آب در مقایسه با سایر خدمات، تصریح کرد: دولت در هزینه آب مشترکان کمک صد در صدی دارد و نیاز است تا مشترکان آب و فاضلاب استان در پرداخت بدهی‌ها همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.