معاون وزیر کشور خبر داد؛

ارائه روند اجرای اسناد توسعه سیستان و بلوچستان به رئیس جمهور

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور از ارائه گزارش روند اجرای اسناد توسعه استان سیستان و بلوچستان به رئیس جمهور خبر داد.

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور هدف از سفر به استان سیستان و بلوچستان را بررسی روند اجرای دو سند توسعه مناطق سیستان و بلوچستان اعلام کرد.

او با بیان اینکه این سفر به دستور وزیر کشور انجام شده است، یادآور شد: وزیر کشور از سوی اسحاق جهانگیری رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به عنوان معین اقتصادی استان سیستان و بلوچستان تعیین شده است.

دین پرست تصریح کرد: در طول دو سال قبل اقدامات خوبی از سوی وزارت کشور در استان سیستان و بلوچستان با همکاری استاندار انجام شده است. تنظیم دو سند توسعه برای دو منطقه سیستان و بلوچستان از مهمترین اقدامات انجام شده است. این دو سند در حدود ۶۰۰ بند دارد و مرتب گزارشات ماهانه آن را از استان دریافت کرده و برای رئیس جمهور ارسال می کنیم.

دین پرست تصریح کرد: مهمترین نکته ای که در این اسناد وجود دارد توجه و اهتمام جدی دولت برای رفع محرومیت زدایی از استان است و در یک اقدام ابتکاری و کم نظیر رئیس جمهور و وزیرکشور برای اجرای هر دو سند به ۱۸دستگاه دستورات ویژه ای دادند.

او اشاره کرد: با همکاری دفتر رئیس جمهور ، گزارش های منظمی از دستگاه ها را دریافت کرده و در اختیار استاندار قرار می دهیم تا میزان تحقق برنامه ها ارزیابی شود .

معاون اقتصادی وزیر کشور تاکید کرد: در پایان این سفر گزارشی از عملکرد دستگاه هایی که همکاری خوبی داشتند یا احیانا کم کاری کردند به رئیس جمهور ارائه خواهد شد تا در روند کار تسریع شده و بندها و مصوبات این سندها پیگیری و اجرا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار