فرمانده سابق صهیونیست: این دبیرکل حزب‌الله است که دستور‌ات خود را به اسرائیل دیکته می‌کند

فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به داستان ساختگی اخیر این رژیم درباره تنش‌های مرزی گفت که سید حسن نصرالله دستور کار خود را به تل‌آویو دیکته می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد، یکی از فرماندهان سابق ارتش رژیم صهیونیستی با استناد به داستان ساختگی این رژیم درباره تنش مرزی عصر دیروز در مرز‌های شمالی فلسطین اشغالی و لبنان، آن را شرم آور توصیف کرد.

عمیرام لوین، که پیشتر در ارتش رژیم صهیونیستی فرماندهی مناطق شمالی فلسطین اشغالی را عهده دار بوده، با شرم آور خواندن تنش مرزی روز دوشنبه در مرز با لبنان گفت حادثه امنیتی روز گذشته شرم آور و مدیریت آن ناکام بود.

این فرمانده سابق ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه یادآور شد این سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله است که دستور کار خود را به اسرائیل دیکته می‌کند.

آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه پیشین رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته گفت: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله به وعده خود عمل کرد. بر این اساس، رئیس حزب «اسراییل خانه ما» تاکید کرد: شاهد آن هستیم که با کمال تاسف سید حسن نصرالله به وعده خود برای انتقام عمل کرد، چشم در مقابل چشم و دندان در مقابل دندان.

عصر روز گذشته رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند نیرو‌های حزب الله قصد نفوذ به اراضی اشغالی را داشته، که تلاش آن‌ها از سوی ارتش اسرائیل ناکام گذاشته شد. با این حال جنبش حزب الله طی بیانیه‌ای ادعا‌های صهیونیست‌ها را در خصوص وقوع حادثه امنیتی در مرز لبنان را رد و تاکید کرد هنوز هیچ اقدامی علیه این رژیم صورت نداده است.

در بخشی از بیانیه حزب الله که شب گذشته منتشر شد، آمده است: تمام آنچه رسانه‌های دشمن در مورد ناکامی عملیات نفوذ از سرزمین‌های لبنان به داخل فلسطین اشغالی و نیز به شهادت رسیدن و زخمی شدن نیرو‌های مقاومت در عملیات بمبارانی که در اطراف مزارع شبعا رخ داد، عنوان کرده‌اند به هیچ وجه صحت ندارد و تلاشی برای جعل پیروزی و هیمنه پوشالی است.

این چنبش در بیانیه خود افزود: پاسخ ما به شهادت برادر مجاهدمان که در تجاوز رژیم صهیونیستی به اطراف فرودگاه دمشق رخ داد قطعا به وقوع خواهد پیوست و صهیونیست‌ها هیچ کاری نباید بکنند جز آنکه در انتظار مجازات جنایت خود باقی بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار