مهم‌ترین حوادث امروز ۷ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۷ مرداد ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

پلمب انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان

سرهنگ محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر، گفت: در پی اجرای دستور مقام قضائی، مبنی بر دستگیری فردی که اقدام به دپوی مقادیر زیادی انواع لوازم خانگی قاچاق در انباری در شهر اصفهان کرده، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۳۵ بازار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: ماموران با اقدامات پلیسی محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کرده و با هماهنگی قضائی، به محل اعزام شدند.
پلمب انبار دپوی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان / کشف ۴۳ فقره سرقت درآران و بیدگل


او تصریح کرد: ماموران پس از حضور در محل، ۱۰۰ کارتن انواع لوازم خانگی قاچاق و فاقد مدارک گمرگی را کشف کردند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و پلمب انبار مذکور، عنوان کرد: بنابر نظریه کارشناسان، ارزش ریالی محموله کشف شده ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف ۴۳ فقره سرقت درآران و بیدگل

سرهنگ "علی اصغر محمدی فرمانده انتظامی شهرستان آران وبیدگل اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و مغازه در شهرستان "آران و بیدگل" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پس از انجام یک سری کار‌های تخصصی موفق شدند، سارق را شناسایی و دستگیر کنند، بیان داشت: سارق دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شد به ۴۳ فقره سرقت داخل خودرو و مغازه در شهرستان "آران و بیدگل" اعتراف کرد.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آران وبیدگل از شهروندان خواست، با رعایت توصیه‌های انتظامی فرصت‌های ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کنید و از وقوع بسیاری جرایم پیشگیری کنید.
 

خانواده ۴ نفره در انفجار منزل مسکونی در سودان مصدوم شدند

فرهاد کاوه آهنگران در خصوص حادثه انفجار در منزل مسکونی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۲ به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

او با بیان این که محل این حادثه در محله سودان گزارش شده است، ادامه داد: این حادثه آتش سوزی به دنبال انفجار خودرو درون منزل مسکونی هنگام سوختگیری با گاز ال پی جی اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه یک مرد و یک زن و دو کودک چهار و پنج ساله دچار سوختگی شدند.

او گفت نیرو‌های امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱۶ و ۲۱ برای امدادرسانی، به محل این حادثه اعزام شده‌اند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.