معاون رئیس جمهور به فارس سفر می‌کند

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس می‌آید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اعلام کرد: محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر روز چهارشنبه هشتم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ به استان فارس سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش، نوبخت در این سفر دو روزه، قرار است از چندین پروژه مهم عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی بازدید کند.

بر این اساس، بازدید هوایی از بزرگراه دشت ارژن - قائمیه، بازدید از موزه دفاع مقدس، نشست با مجمع نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی و حضور در برنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس از برنامه‌های روز نخست سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان فارس است.

این گزارش حاکی است، کلنگ زنی خط ۳ مترو شیراز، بازدید از سالن ورزشی ۶ هزار نفری حسینی الهاشمی، افتتاح فاز اول دانشگاه صنعتی شیراز و بازدید از بیمارستان پیوند اعضاء شهر صدرا از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به شیراز است.

روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس اعلام کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این سفر، قرار است با حضور نوبخت کلنگ زنی ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی محرومان در منطقه شریف آباد شهر شیراز نیز انجام شود.

بر این اساس، آخرین برنامه سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شیراز حضور در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس است.

این گزارش حاکی است، در این جلسه چند تفاهم نامه همکاری امضاء و مبادله خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به مبادله تفاهم نامه تامین مسکن نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و تفام نامه پروژه‌های جهش تولید استان فارس و تفاهم نامه توسعه زیرساخت‌های صدا و سیمای مرکز فارس اشاره کرد.

بر این اساس، علاوه بر حضور نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، حضور بختیاری مدیر کمیته امداد کشور، تابش مدیر بنیاد مسکن کشور و جمعی از معاونین و مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور در این سفر قطعی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهقان
۱۷:۳۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
سلام
چرا بی خبر؟
اطلاع رسانی فضای مجازی و صدا وسیمای فارس در این زمینه صفرررررررررر ررررررررررررررررر.
مسولان کشوری شب میان و شب هم برمیگردن ..علی برکت الله
آخرین اخبار