فرماندار شهرستان صحنه گفت:تامین آب شرب از جمله مطالبات اصلی روستا‌ها است رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی روستا‌ها باید به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ به منظور بررسی وضعیت آب شرب، فرماندار صحنه از روستا‌های دهمرادخان و بیدسرخ بخش مرکزی شهرستان بازدید کرد.

علیرضا حیدری  فرماندار شهرستان صحنه   گفت: تامین آب شرب از جمله مطالبات اصلی روستا‌ها است لذا رفع مشکلات تامین آب آشامیدنی روستا‌ها باید به عنوان اصلی‌ترین دغدغه مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد.

او افزود: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این کمبود هر چه سریعتر صورت بگیرد.

حیدری با بیان اینکه تعداد اندکی از روستا‌های شهرستان با مشکل کیفی و کمی آب شرب روبرو هستند، گفت:با توجه به سیاست‌های دولت‌های تدبیر و امید در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت رسانی مطلوب به اهالی آنها، پیگیری و رفع آن‌ها به صورت جدی در دستور کار است.

فرماندار صحنه در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر رعایت الگوی مصرف  بیان کرد: از آنجا که آب شرب یکی از نیاز‌های اساسی مردم است آب و فاضلاب هرچه سریعتر نسبت به جمع آوری انشعابات غیر مجاز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است باتوجه به فرسوده بودن شناور مخزن اصلی آب در روستای بیدسرخ، علیرضا حیدری دستور تعویض شناور را نیز صادر کرد.

انتهای  پیام/ز

برچسب ها: مصرف آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.