فرماندار کرمانشاه گفت : سیاست دولت بر تعطیلی نیست چرا که مشکلات متعدد اقتصادی را به دنبال دارد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : سیاست دولت بر تعطیلی نیست چرا که مشکلات متعدد اقتصادی را به دنبال دارد به همین دلیل جلسات مختلفی تشکیل شد و قرار بر این شد، تالارداران مراسم عزا و عروسی را با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت کنند و چون ماه محرم و صفر را در پیش داریم این تصمیم اتخاذ شد.

او گفت : بهترین راهکار این است که بتوانیم با این ویروس کرونا و شرایطی که به دنبال دارد زندگی کنیم یعنی فعالیت اقتصادی باید هم برقرار باشد.

رنجبر افزود: باید تجمعات را به حداقل برسانیم، استفاده از ماسک را ضروری بدانیم و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنیم و اجتماعات را به سمت فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ببریم.

رنجبر با تاکید براینکه با رعایت همه توصیه‌های بهداشتی باید بتوانیم زنجیره انتقال را قطع کنیم، در زمینه وضعیت همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ادامه داد: در بحث ادارات که نظارت‌های بیشتری صورت گرفته و دستورات جدی از سوی استاندار کرمانشاه صادر شده وضعیت مطلوبی برقرار است و از ورود افراد بدون ماسک خودداری می‌شود و از ارایه خدمات به افراد فاقد ماسک خودداری می‌شود.

فرماندار کرمانشاه در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بخش مردمی، افزود: در این بخش و در زمینه اصناف، نظارت‌ها برقرار است و نزدیک به ۵۰ درصد پروتکل‌ها رعایت می‌شود و مابقی نیازمند کار فرهنگی و تبلیغی هستند.

او افزود: بهترین راهکار خود مردم هستند تا با رعایت فاصله گذاری فیزیکی و موارد بهداشتی در اجتماعات خود را از ابتلا به این بیماری ایمن کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.