همزمان با فرارسیدن روز عرفه مساجد برخی از دانشگاه‌های تهران میزبان علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با فرا رسیدن نهم ذی الحجه و توقف حاجیان در صحرای عرفات، دعای پر فیض مسلمان در سراسر جهان در مساجد و حسینه‌ها طنین انداز می‌شود؛ به همین منظور امسال هم دانشگاه‌های تهران میزبان مهمانان عرفه خواهند بود و مراسم ویژه‌ای برای این علاقه‌مندان در مساجد دانشگاه‌ها تدارک دیده شده است. اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و همه گیری آن در جهان برخی از دانشگاه ها از انجام این کار پرهیز کرده اند.

دانشگاه صنعتی شریف

مراسم پرفیض دعای عرفه با سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان مصادف با روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه ۹۹ از ساعت ۱۷ در مسجد دانشگاه صنعتی شریف با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری ۱ و نیم متری برگزار خواهد شد، در ضمن این مراسم به صورت زنده از صفحات مجازی هیات الزهرا(س) پخش خواهد شد.

در حال تکمیل/ مراسم پر فیض دعای عرفه در کدام دانشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد؟

دعای عرفه در دانشگاه تهران

مراسم معنوی قرائت دعای پرفیض عرفه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز با نوای حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی پنج شنبه ۹ مرداد ماه ۹۹ در مسجد دانشگاه تهران از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

در حال تکمیل/ مراسم پر فیض دعای عرفه در کدام دانشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد؟

برگزاری مراسم روز عرفه دانشگاه علم و صنعت

حجازی، روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی درباره برگزاری دعای پرفیض عرفه در این دانشگاه اظهار کرد: مراسم دعای عرفه روز پنج شنبه ۹ مرداد ماه از ساعت ۱۶ به صورت حضوری برای علاقه‌مندان در مسجد شهدای دانشگاه علم و صنعت با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با سخنرانی حاج محمود علوی از دانشجویان دانشگاه برگزار می‌شود.

او افزود: برنامه دعای عرفه در دانشگاه علم و صنعت تنها به صورت حضوری برگزار خواهد شد و برنامه‌ای برای برگزاری مجازی آن نداریم.

در حال تکمیل/ مراسم پر فیض دعای عرفه در کدام دانشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد؟

قرائت دعای پر فیض عرفه در دانشگاه شهید بهشتی 

مراسم پرفیض قرائت دعای عرفه در جوار مقبره شهدای گمنام دانشگاه شهید بهشتی با نوای حجت الاسلام دردشتیان پنج شنبه ۹ مرداد ماه از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

مراسم پر فیض دعای عرفه در کدام دانشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد؟


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار