رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مراسم ویژه دعای عرفه کاروان‌های دانشجویی امروز از ساعت ۱۴ در حرم مطهر امام حسین علیه السلام برگزار می‌شود.

زمزمه دعای عرفه دانشجویان  در کربلا /افزایش هزینه عتبات در روز عرفه و ایام نوروزحجت الاسلام محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: تا کنون 15 کاروان دانشجویی در نوزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان به این سفرمعنوی اعزام شده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 10 کاروان در کربلا و 5 کاروان در نجف هستند که برای برگزاری دعای عرفه، تمام کاروان‌های دانشجویی به کربلا عازم خواهند شد.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان  اضافه کرد: مراسم ویژه دعای عرفه کاروان‌های دانشجویی امروز از ساعت 14 در حرم مطهر امام حسین علیه السلام برگزار خواهد شد.

فقیهی در خصوص هزینه‌های اعزام به عتبات عالیات اظهار کرد: در برخی ایام، مانند عرفه و ایام نوروز، هزینه‌های اعزام به عتبات توسط سازمان حج و زیارت افزایش پیدا می‌کند و این افزایش هزینه‌ به دلیل حجم تقاضاست .

وی ادامه داد: هزینه‌ها در این ایام 10 درصد افزایش پیدا می‌کند و سپس به حالت اول باز می‌گردد، در واقع این هزینه‌ها از 23 تا 30 مرداد ماه با افزایش روبرو هستند.

انتهای پیام/

برگزاری دعای عرفه دانشجویان در عتبات عالیات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.