رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای سی برنامه مختلف عید قربان تا مباهله در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در نشست با اصحاب رسانه استان، از اجرای سی برنامه مختلف عید قربان تا مباهله در استان خبر داد و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های دهه غدیر به صورت مجازی برگزار می شود.

او افزود: مسابقه کتابخوانی روی دست آسمان در فضای مجازی، مسابقه بزرگ علاوه‌تر که با حضور خانواده‌ها اجرا و در فضای مجازی پخش می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ادامه داد: اهدای بسته‌های هدیه به نوجوانان در شب غدیر، مسابقه فضای مجازی کدمبه و مسابقه در حوزه قرآن با عنوان سقا از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت اعیاد قربان تا مباهله برگزار می‌شود.

ملازینلی اظهار داشت: نورپردازی میدان امیرچقماق، حرکت کاروان شادی در سطح شهر، نصب پرچم و آذین بندی و فضا سازی شهری از برنامه‌های دیگری است به مناسبت اعیاد قربان تا مباهله برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا بر بستر اجرا و پخش برنامه‌ها فضای مجازی است.

ملازینلی گفت: هم چنین با هدف ترویج فرهنگ ازدواج و کمک به جوانان در شرف ازدواج با مشارکت و همراهی برخی از بانک‌های استان، وام ویژه ازدواج علوی به زوج‌هایی که از عید قربان تا مباهله ازدواج کنند پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار