روز مباهله به خاطر استقبال زودهنگام از محرم فراموش نشود

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد گفت: روز مباهله به عنوان یکی از ایام‌الله نه تنها باید زنده بماند، بلکه باید واقعه این روز به تمام دنیا برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه،گفت: روز بزرگ مباهله به خاطر استقبال زودهنگام از ماه محرم فراموش نشود.

او با اشاره به اهمیت روز مباهله، بر استمرار برنامه‌های عید غدیر خم تا روز مباهله تأکید کرد و گفت: عزاداری‌ها از اول محرم آغاز می‌شود و از شروع زود هنگام مراسم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین جلوگیری می کنیم.

نجیمی ادامه داد: نباید اجازه دهیم واقعه مهم غدیر به دلیل شیوع ویروس کرونا به حاشیه برود بلکه باید برنامه‌های هدفمند و متناسب با این ایام، این واقعه مهم تاریخی را زنده نگه داریم.

نجیمی افزود: محتوای برنامه‌های غدیر به‌ویژه برنامه‌های طنز و شاد نیز باید متناسب با این ایام باشد و از اجرای برنامه‌هایی با محتوای طنز‌های سخیف جلوگیری شود ضمن اینکه در برنامه‌ها باید از سبک و الگوی اخلاقی ائمه اطهار گفته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: با هدف همگرایی و نشاط خانواده به دنبال آن هستیم که از عید قربان تا عید مباهله شهروندان در خانه‌های خود جشن بگیرند.

او از شهروندان خواست تا نظرات خود را در مورد نحوه برگزاری مراسم‌های محرم، چگونگی عزاداری‌ها و تهیه و توزیع نزورات به سازمان تبلیغات اسلامی استان ارائه دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: عید غدیر ، روزمباهله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار