مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران به چهل و نه هزار و ۵۰۷ تن افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علیرضا چایچی مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت: به همت همکاران پر تلاش شرکت فولاد آلیاژی ایران و به منظور حمایت‌های همه جانبه در تأمین مناسب محصولات فولادی به صنایع مادر تخصصی، فروش و حمل محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران در تیر ماه امسال جاری  به  چهل و نه هزار و ۵۰۷ تن افزایش یافت و رکورد ماهیانه جدیدی را به ثبت رساند.

او افزود: تیر ماه امسال  رکورد روزانه فروش و حمل محصولات این شرکت با دستیابی به چهار هزار و ۷۹ تن جابجا شد و افتخار دیگری را برای خدمت رسانی بهینه به صنایع مصرف کننده، برای این شرکت به ارمغان آورد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران ادامه داد: محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد.

او گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده انواع فولاد آلیاژی در ایران و خاورمیانه و یکی از مدرنترین کارخانه‌های تولید فولاد آلیاژی دنیا است.

چایچی اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۵۶۰ نفر در شرکت فولاد آلیاژی ایران مشغول به کار هستند.

محصولات این شرکت به ۱۴ کشور جهان از جمله کشور‌های صاحب نام در تولید فولاد نظیر آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و ترکیه صادر می‌شود.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۱۳۷۸ به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار